مرکز تخصصی تزریق بوتاکس در تهران

بهترین دکتر تزریق بوتاکس غرب تهران

بهترین دکتر تزریق بوتاکس غرب تهران : تزریق بوتاکس برای جوانسازی پوست انجام می شود. بوتاکس به نواحی دارای چین و چروک صورت تزریق می شود. تزریق بوتاکس خط خنده و پیشانی یا خط اخم از جمله محبوب ترین تزریقات زیبایی هستند که در کلینیک تخصصی لیزا انجام می شوند. در این مقاله از سایت کلینیک ما همه چیز درباره بهترین دکتر تزریق بوتاکس غرب تهران را بخوانید و با ویژگی های بوتاکس آشنا شوید.

آنچه در این مطلب می خوانید:

بهترین دکتر تزریق بوتاکس غرب تهران کیست

کلینیک‌ های زیبایی بسیاری هستند که در تهران برای انجام تزریق بوتاکس مشغول به فعالیت می‌ باشند، از این رو پیدا کردن بهترین مرکز بوتاکس در تهران که بتوان بهترین نتیجه را از آن دریافت کرد، بسیار سخت است. به یاد داشته باشید که یک کلینیک معتبر و خوب باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • کلینیک بوتاکس باید مدارک و مجوز رسمی برای انجام فعالیت های زیبایی را داشته باشد.
  • کلینیک باید تمامی خدمات خود را تحت نظر پزشک متخصص انجام بدهد.
  • مرکز زیبایی باید سابقه کافی برای انجام خدمات بوتاکس را داشته باشد.
  • رضایت مراجعین قبلی خود را به دست آورده باشد.
  • از برند معتبر و باکیفیت برای تزریق بوتاکس استفاده کند.

کلینیک تخصصی لیزا، کاشف اصالت زیبایی شماست.

تزریق بوتاکس تهران
تزریق بوتاکس تهران

بوتاکس چیست

BOTOX یا بوتاکس نام تجاری یک سم تولید شده توسط باکتری Clostridium botulinum است. این سم می تواند نوعی فلج عضلانی موسوم به بوتولیسم ایجاد کند که در غلظت بالا معمولاً می تواند با مسمومیت غذایی همراه باشد.

تزریق بوتاکس می تواند با تاثیر گذاری بر روی عضلات نواحی مختلف صورت به کاهش انقباض در این نقاط کمک کند. در نتیجه موجب از بین رفتن مشکلاتی مانند چین و چروک در نواحی دور چشم، پیشانی و بخش های پایینی چهره شده و در نهایت باعث جوانسازی صورت می شود.

نحوه تزریق بوتاکس صورت در کلینیک لیزا

تزریق بوتاکس فصط چند دقیقه طول می کشد. در خیلی مواقع نیازی به بی حسی هم ندارد. بوتاکس با یک سوزن ریز به عضلات و نواحی مورد نظر، توسط پزشک متخصص تزریق می شود. اینکه برای هدف شما از زیبایی کدام ناحیه باید تزریق شود را پزشک مشخص می کند.

بهترین مرکز تزریق بوتاکس غرب تهران
بهترین مرکز تزریق بوتاکس غرب تهران

ماندگاری بوتاکس چقدر است

در اکثر مواقع اثرات بوتاکس سه تا شش ماه ماندگار است که این مدت از فرد به فرد دیگر می تواند متفاوت باشد. ماندگاری نتیجه تزریق بوتاکس بستگی به عمق و میزان چروک ها، ناحیه ی تزریق و سن فرد دارد. با بازگشت تدریجی فعالیت عضلات، چین و چروک ها دوباره دیده می شوند. بنابراین ممکن است نیاز به تزریق مجدد باشد. اگر شما به یک کلینیک خوب و تخصصی برای تزریق بوتاکس مراجعه کنید، تضمین ماندگاری اثر بیش تر این مقدار هم می تواند باشد.

تزریق بوتاکس در غرب تهران
تزریق بوتاکس در غرب تهران

سوالات متداول در زمینه بوتاکس و تزریق آن

بهترین زمان برای تزریق بوتاکس چه وقتی است؟

بوتاکس برای افراد 18 سال و بالاتر مورد تایید قرار گرفته است. البته بیشتر افراد بوتاکس را از سن سی سالگی شروع می کنند.

آیا تزریق بوتاکس درد دارد؟

درد حاصل از تزریق بوتاکس بسیار جزئی می باشد که ناشی از ورود سوزن بسیار نازک به پوست است.

چه کسانی نباید تزریق بوتاکس انجام دهند؟

افراد زیر ۱۸ سال، خانم های باردار، خانم هایی که در دوران شیردهی هستند و کسانی که اختلالات کلیوی یا بیماری های عصبی دارند نباید از بوتاکس استفاده کنند.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس غرب تهران در کلینیک لیزا

برای مشاوره تزریق بوتاکس در غرب تهران می توانید به کلینیک تخصصی لیزا مراجعه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۴۴۰۰۷۰۷۸ ۰۲۱  تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

برچسبها

بهترین دکتر مزوتراپی بهترین دکتر هایفوتراپی بهترین دکتر پوست بهترین دکتر ژل لب بهترین مرکز هایفوتراپی بهترین کلینیک زیبایی بهترین کلینیک مزوتراپی بهترین کلینیک پوست بوتاکس آقایان تهران بوتاکس دیستون تهران بوتاکس دیسپورت تهران بوتاکس غرب تهران بوتاکس مصپورت تهران تزریق بوتاکس تهران تزریق بوتاکس صادقیه تزریق فیلر تهران تزریق ژل لب تزریق ژل لب تهران دکتر بوتاکس تهران قیمت بوتاکس تهران قیمت تزریق بوتاکس قیمت لیزر تهران قیمت مزوتراپی تهران لیزر آقایان تهران لیزر الکساندرایت تهران لیزر الکس تهران لیزر تهران لیزر دایود تهران لیزر فول بادی تهران لیزر مو غرب تهران لیزر موهای زائد لیزر موهای زائد تهران لیزر کندلا تهران متخصص تزریق بوتاکس متخصص لیزر تهران مرکز بوتاکس تهران مرکز زیبایی تهران مرکز لیزر تهران مرکز لیزر غرب تهران هزینه بوتاکس تهران واکسن زگیل تناسلی واکسن گارداسیل تهران کلینیک زیبایی تهران کلینیک لیزر تهران کلینیک پوست تهران

سایر مقالات مرتبط با پوست، مو، لیزر و زیبایی در کلینیک لیزا تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

3 + 1 =

فهرست
popup-lisa