تزریق بوتاکس با بیشترین ماندگاری ممکن

بهترین مرکز تزریق بوتاکس غرب تهران

بهترین مرکز تزریق بوتاکس غرب تهران : جوانسازی با بوتاکس از رایج ترین و بهترین روش های زیبایی پوست است که برای رفع چین و چروک و از بین بردن خطوط صورت و لیفت به نواحی مختلف صورت تزریق می شود. همانطور که می دانید ماده موجود در سوزن بوتاکس، یک نوروتوکسین رقیق شده است که عضلات صورت را به طور موقت فلج می‌ کند.

بوتاکس بدون درد و خونریزی و دوره نقاهت با اثر پذیری بسیار سریع انجام می شود. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا ویژگی های بهترین مرکز تزریق بوتاکس غرب تهران را بررسی کنیم.

آنچه در این مطلب می خوانید:

بهترین مرکز تزریق بوتاکس غرب تهران کجاست

لیزا، یکی از بهترین کلینیک ها در زمینه تزریق بوتاکس در غرب تهران می باشد. در این کلینیک، تزریق بوتاکس فقط چند دقیقه طول می کشد. در بسیاری از مواقع نیازی به بی حسی ندارد. البته بهتر است که پیش از تزریق بوتاکس بی حسی انجام شود تا از بروز درد و ناراحتی برای فرد کاملا جلوگیری شود.

تزریق بوتاکس تهران
تزریق بوتاکس تهران

ماده بوتاکس با یک سوزن ریز به عضلات مورد نظر و در نواحی تعریف شده، توسط پزشک متخصص تزریق می شود. نواحی که قصد تزریق آن را دارید باید کاملا از مواد آرایشی تمیز شده و استریل شوند. متخصص پوست نواحی مناسب جهت تزریق را مشخص می کند؛ سپس به دقت اقدام به جوانسازی صورت در همان نواحی می نماید.

در کلینیک لیزا، برای عالی بودن هم کم هزینه کنید.

تزریق بوتاکس در کلینیک غرب تهران

بهتر است بدانید که بوتاکس، اسم ماده تزریقی درون سرنگ نیست، بلکه خودش نام یک برند از این ماده است. به این دلیل که استفاده از این برند خیلی رایج شده، دیگر مردم به دیگر برندها هم بوتاکس می گویند. برندهای بوتاکس دیسپورت، مصپورت و نورونوکس هستند که اثرات مشابه دارند.

تزریق-بوتاکس-کلینیک لیزا
تزریق-بوتاکس-کلینیک لیزا

البته این برندها تفاوت‌ های جزئی دارند، برای مثال Jeuveau و دیسپورت در خود نوعی باکتری دارند که ریسک ابتلا به واکنش‌ های آلرژیک را به حداقل می رساند. سرعت پخش شدن دیسپورت بسیار بالاتر است.

تزریق بوتاکس در غرب تهران
تزریق بوتاکس در غرب تهران

هزینه بوتاکس در کلینیک لیزا تهران چقدر است

قیمت تزریق بوتاکس در تهران به عوامل گوناگونی مانند تعداد جلسات درمانی، نوع برند بوتاکس، مقدار دوز مصرفی، دستمزد پزشک، نوع پوست فرد و خواسته او بستگی دارد. پیش از انجام بوتاکس در جلسه مشاوره، پزشک شما هزینه دقیق این درمان را به شما خواهد گفت.

تزریق بوتاکس توسط متخصص مهم است

نوروتوکسین موجود در بوتاکس از سم بوتولینوم نوع A گرفته می‌ شود که می‌ توان آن را به صورت تزریق کرد. بوتاکس در هر نواحی که تزریق شود باعث می‌ شود عضلات زیرین به طور موقت حرکت نکنند. اگر عضلات حرکت نکنند، چین و چروک ‌ها هم از بین می‌ روند. بنابراین پیدا کردن دکتر خوب برای تزریق بوتاکس در تهران خیلی مهم است. هنوز هم پزشکان ماهر هنگام استفاده از آن محتاط هستند.

اگر چه بوتاکس می‌ تواند در صاف کردن چین و چروک‌ ها بسیار مؤثر باشد، اما اگر به درستی انجام نشود، موجب شل شدن بیش از حد عضلات و در نتیجه افتادن پلک‌ ها یا ایجاد ابروهای ناصاف می‌ شود. بنابراین حتماً مطمئن شوید که یک پزشک ماهر این کار را برای شما انجام دهد‌.

سوالات متداول در زمینه انواع بوتاکس

برای تزریق بوتاکس در تهران به کجا مراجعه کنیم؟

برای بوتاکس تهران می توانید به کلینیک زیبایی لیزا در بلوار فردوس تهران مراجعه نمایید. در این کلینیک تزریق بوتاکس با بهترین برند های بوتاکس انجام می شود.

تزریق بوتاکس برای چه نواحی صورت می باشد؟

بوتاکس برای رفع چین و چروک و از بین بردن خطوط صورت و لیفت در نواحی مختلف صورت تزریق می شود. برای تزریق بوتاکس در تهران با کارشناسان ما در کلینیک لیزا تماس بگیرید.

ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

این موضوع به عوامل زیادی بستگی دارد. در اکثر مواقع این ماندگاری بین سه تا شش ماه می باشد.

لیزا، بهترین مرکز تزریق بوتاکس غرب تهران

در کلینیک لیزا می ‌توانید با بهترین برند ها تزریق بوتاکس انجام بدهید. قیمت بوتاکس صورت در غرب تهران برای افراد مختلف با توجه به برند استفاده شده متفاوت است. به یاد داشته باشید که تمامی خدمات این مرکز تحت نظر پزشک متخصص انجام می‌ شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۴۴۰۰۷۰۷۸ ۰۲۱  تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

سایر مقالات مرتبط با پوست، مو، لیزر و زیبایی در کلینیک لیزا تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

دو × پنج =

فهرست