بهترین کلینیک زیبایی برای هایفوتراپی صورت و گردن

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران،کلینیک تخصصی پوست

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران،کلینیک تخصصی پوست : ما در این مقاله سعی داریم شما را با همه چیز درباره هایفوتراپی در کلینیک تخصصی پوست آشنا کنیم. افزایش سن و پیری طبیعی ترین و قابل پیش بینی ترین اتفاقی است که برای همه افراد رخ می دهد و باعث چین و چروک پوست صورت می شود که می توان باعث ناراحتی افراد شود اما با وجود روش های جوان سازی پوست می توان برای همیشه با چین و چروک های صورت خداحافظی کرد. برای آشنا شدن با همه چیز درباره هایفوتراپی در کلینیک با ما همراه باشید.

لیفت-صورت-گردن-رفع غبغب-هایفوتراپی-کلینیک-زیبایی-لیزا-تهران
لیفت-صورت-گردن-رفع غبغب-هایفوتراپی-کلینیک-زیبایی-لیزا-تهران

آنچه در این مطلب می خوانید:

  • مزایای بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران، کلینیک تخصصی پوست
  • ویژگی های هایفوتراپی صورت در کلینیک تخصصی پوست
  • هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است
  • چه کسانی نمی توانند هایفوتراپی را انجام دهند
  • کاربرد هایفوتراپی صورت در کلینیک تخصصی لیزا
  • سوالات متداول
  • لیزا، بهترین مرکز هایفوتراپی در صادقیه تهران

مزایای بهترین مرکز هایفوتراپی در غرب تهران

هایفو HIFU به معنای امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا است. هایفوتراپی یکی از روش های جدید در درمان های زیبایی برای سفت کردن و لیفتینگ پوست است که بدون درد و غیر تهاجمی است و می تواند جایگزین لیفت صورت شود.

در هایفوتراپی از امواج فراصوت استفاده می شود یعنی همان امواجی که در دستگاه های سونوگرافی استفاده می شود. در هایفو این امواج به صورت متمرکز به لایه خاصی از پوست انرژی وارد می کند و باعث تحریک تولید رشته های کلاژن می شود.

کلاژن ها وظیفه استحکام بافت های بدن را از جمله پوست را دارند. این اتفاق باعث می شود پوست سفت تر و بدون چین و چروک باشد. استفاده از هایفوتراپی برای درمان تومورهای سرطانی سال ها است که مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این روش برای انجام درمان های زیبایی برای اولین بار در سال 2008 مطرح شد.

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران،کلینیک تخصصی پوست
بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران،کلینیک تخصصی پوست

جالب است بدانید: هزینه هایفوتراپی در تهران چقدر است؟

ویژگی های هایفوتراپی صورت در کلینیک تخصصی پوست

دستگاه هایفو با استفاده از امواج متمرکز فراصوت لایه ای از پوست که در زیر لایه سطحی قرار دارد را مورد هدف قرار داده و به آن انرژی وارد می کند. انرژی امواج فراصوت باعث می شود که دمای این لایه به سرعت افزایش یابد. وقتی سلول های لایه هدف به دمای خاصی برسد دچار آسیب سلولی می شود. آسیب به سلول ها باعث تحریک تولید پروتئین هایی به نام کلاژن می شود.

کلاژن ها مسئول حفظ ساختمانی طبیعی پوست و بسیاری از دیگر بافت های بدن هستند. هر چقدر مقدار این کلاژن ها در بافت بیشتر باشد آن بافت سفت تر می شود. بعد از افزایش کلاژن باعث می شود پوستی سفت، صاف و بدون چین و چروک داشته باشید؛ زیرا امواج پر انرژی فراصوت روی لایه خاصی از پوست متمرکز هستند و به لایه های بالایی و زیرین ناحیه مورد هدف آسیب وارد نمی شود. ماهیچه ها، اعصاب و دیگر سلول های پوست دست خورده باقی می ماند.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است

هایفوتراپی برای افراد بین 30 تا 75 سال است که از شل شدگی خفیف تا متوسط پوست رنج می برند و می خواهند روند پیری پوست را به تاخیر بیندازند بسیار مناسب است. هدف اصلی از روش هایفو کاهش سرعت پیری است و در متقاضیان جوان تر پاسخ دهی بیشتری را به درمان شاهد هستیم. افرادی که بالای 25 سال سن دارند می توانند از این روش درمانی به عنوان یک از موثر ترین روش های پیشگیری از پیری پوست استفاده کنند. افرادی که پوستشان دچار آسیب هایی ناشی از قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید و اشعه فرابنفش شده یا شل شدگیذپوستشان شدید تر است برای رسیدن به نتیجه دلخواه به چند جلسه درمانی نیاز دارند.

مزایای-هایفوتراپی-صورت-کلینیک-لیزا-تهران
مزایای-هایفوتراپی-صورت-کلینیک-لیزا-تهران

افراد مسن تر که از شل شدگی و افتادگی شدید پوست در ناحیه گردن رنج می برند و کاندیدای مناسبی برای هایفوتراپی نیستند و نیاز به جراحی خواهند داشت. این روش برای کسانی که در ناحیه هدف درمان دچار زخم، عفونت، آکنه های کیستی و ایمپلنت های فلزی هستند مناسب نیست.

چه کسانی نمی توانند هایفوتراپی را انجام دهند

متاسفانه هایفوتراپی به عنوان یک روش کم خطر و بدون عارضه، قابلیت اجرا بر روی همه افراد را ندارد. در صورت عدم توجه به این موضوع ممکن است فرد دچار عوارض جدی و خطرناکی شود. در این قسمت لیست افرادی که نباید از هایفوتراپی استفاده کنند و یا باید این عمل را به تعویق بیندازند آورده شده است:

  • خانم های باردار
  • در صورت وجود زخم و تبخال
  • وجود پروتز فلزی
  • دیابت
  • بیماری های خاص
  • مشکلات پوستی
  • پروتز پوستی
  • افرادی که بوتاکس انجام داده اند

کاربرد هایفوتراپی صورت در کلینیک تخصصی لیزا

هایفو و دیگر روش های جوان سازی بدون جراحی پوست می تواند جایگزین مناسبی برای لیفت صورت باشد. از سال 2008 تا الان شهرت هایفوتراپی در درمان های زیبایی به سرعت افزایش یافته است و در سال های اخیر استفاده از این روش بسیار زیاد شده است. هایفو برای استفاده های زیبایی و جوانسازی پوست مزایای زیادی دارد که بعضی از آن ها عبارتند از :

  1. کاهش چین و چروک پوست
  2. سفت کردن افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه‌ی گردن و غبغب
  3. لیفت گونه‌ها، ابروها و پلک‌ها
  4. بهبود وضعیت خط چانه
  5. صاف و سفت کردن پوست صورت
  6. لیفت گردن و دکلته
  7. اصلاح طرح لبخند
  8. قابل انجام برای تمام رنگ‌های پوست در هر زمان

سوالات متداول در زمینه انجام هایفوتراپی در کلینیک پوست لیزا

  • هایفو صورت در کلینیک لیزا چه مزایایی دارد؟

یک تا سه جلسه درمانی برای رسیدن به نتایج دلخواه کافی است.

نتایج هایفوتراپی حدود یک تا دو سال ماندگاری دارند. جلسات درمانی کوتاه مدت است و بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می‌ کشد. روش درمانی آسان، بی‌ دغدغه و بدون دوره‌ی نقاهت یا ریکاوری، بدون استفاده از تزریق و برش‌. بدون خونریزی، درد و پانسمان، می‌ تواند باعث افزایش ماندگاری نتایج جراحی‌ های زیبایی شود.می‌ تواند همراه با روش‌ های دیگر درمانی مثل میکرونیدلینگ انجام شود. هزینه‌ی بسیار کمتری نسبت به جراحی دارد.

  • زمان ریکاوری در هایفوتراپی چگونه است؟

روش هایفوتراپی دوره نقاهت یا ریکاوری ندارد و بعد از انجام درمان می توانید به زندگی عادی برگردید. بعد از درمان نیازی به استفاده از دارو، پماد یا مواد مشابه نیست و می توانید با پوست خود مانند گذشته رفتار کنید.

  • هایفوتراپی چه عوارض جانبی دارد؟

همه روش های درمانی زیباسازی صورت و بدن با تعدادی از عوارض جانبی همراه است. عوارض هایفوتراپی خفیف و موقتی بوده و احتمال وقوع عوارض شدید و بسیار کم است. خطرات هایفو می تواند کمی قرمزی و تورم باشد.

هایفوتراپی- کلینیک لیزا
هایفوتراپی- کلینیک لیزا

لیزا، بهترین مرکز هایفوتراپی و کلینیک تخصصی پوست در تهران

اگر شما نیز به دنبال بهترین متخصص پوست و مو در تهران هستید می توانید از این سایت به خوبی کمک بگیرید. همچنین با شماره های موجود در سایت می توانید تماس گرفته و مشاوره رایگان با پزشک متخصص داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۴۴۰۰۷۰۷۸ ۰۲۱  تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

اگر به دنبال یک مرکز زیبایی و کلینیک هایفوتراپی معتبر در کرج هستید ما کلینیک دکتر یزدانی را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

سایر مقالات مرتبط با پوست، مو، لیزر و زیبایی در کلینیک لیزا تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

هفده + 10 =

فهرست