تزریق انواع ژل لب در متدهای مختلف با مواد با کیفیت

بهترین پزشک تزریق ژل لب نچرال،عروسکی،روسی،تهران

بهترین پزشک تزریق ژل لب نچرال،عروسکی،روسی،تهران : تزریق ژل لب یا فیلر لب برای پر کردن، حجم دهی به لب ها و نیز اصلاح طبیعی فرم لب ها توسط متخصص پوست و مو در کلینیک تزریق ژل لب صورت می گیرد. تزریق ژل لب به مدل های متفاوتی مانند: مدل عروسکی یا باربی، مدل روسی، مدل توپر و غیره انجام می شود که بیشتر به خاطر شباهت لب ها با چنین مدل هایی، نامگذاری شده اند. با این حال بهترین حالت، تزریق ژل لب طبیعی و نچرال است که علاوه بر زیبایی طبیعی، بتواند نافرمی های آن را اصلاح کند. با ما همراه باشید و در این مطلب از سایت کلینیک لیزا (غرب تهران) همه چیز درباره بهترین پزشک تزریق ژل لب را بخوانید.

تزریق ژل لب روسی-کلینیک زیبایی لیزا-تهران
تزریق ژل لب روسی-کلینیک زیبایی لیزا-تهران

آنچه در این مقاله می خوانید:

انواع تزریق ژل لب توسط بهترین پزشک در تهران

امروزه بسیاری از افراد سعی می کنند تا لب های خود را شبیه به دختران کشور های دیگر، چهره های داستانی و حتی بازیگران خاص در بیاورند. انواع مدل های تزریق ژل لب به شرح زیر است. بعد از این لیست می توانید درباره سه مدل تزریق ژل لب بسیار پر طرفدار درایران یعنی تزریق ژل لب طبیعی، روسی و عروسکی بیشتر بخوانید:

  1. تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی
  2. تزریق ژل لب روسی
  3. تزریق ژل لب مدل چاک دار
  4. تزریق ژل لب مدل گرد
  5. تزریق ژل لب مدل قلوه ای
  6. ژل لب مدل سه دکمه ای
  7. تزریق ژل لب مدل صدف
  8. ژل لب مدل هالیوودی
  9. تزریق ژل لب مدل کمان
  10. تزریق ژل لب طبیعی

برای استعلام قیمت و هزینه های انواع تزریق ژل و فیلر با شماره ۴۴۰۰۷۰۷۸ ۰۲۱ تماس بگیرید.

تزریق ژل لب مدل عروسکی-کلینیک لیزا-غرب تهران
تزریق ژل لب مدل عروسکی-کلینیک لیزا-غرب تهران

تزریق ژل لب مدل طبیعی در غرب تهران

توجه داشته باشید که برخی از این مدل ها ظاهر فرد را بسیار زننده و غیر قابل تحمل می کنند؛ حتی اگر هم چنین مدل هایی را انتخاب می کنید آن را به دست یک متخصص پوست خوب برای تزریق ژل لب بسپارید تا نهایت یک تزریق ژل لب مدل نچرال داشته باشید. مدل تزریق ژل لب طبیعی یکی از محبوب ترین انواع این اقدام زیبایی است که در آن با استفاده از تزریق فیلر به لب، مشکلات ظاهری لب های بالا و پایین مانند چین و چروک های پوستی و عدم تقارن از بین می روند و سعی بر آن خواهد بود که لب ها بعد از تزریق فیلر حالت طبیعی خود را حفظ کرده باشند.

تزریق ژل لب روسی در کلینیک زیبایی تخصصی

تزریق ژل لب روسی شکل کاملاً جدید و زیبایی را به لب‌ها می‌ بخشد و ظاهری صاف تر و پهن‌ تر مطابق با آنچه که به طور طبیعی در زنان روسی مشاهده می‌ شود، ارائه می‌ دهد. تزریق ژل لب روسی به دلیل تمایل افراد به لب ‌هایی حجیم ‌تر، بدون نگرانی از مهاجرت ژل تزریق شده یا ظاهر لب‌ هایی به شکل اردک ایجاد شد. در اصل شکل واقعی لب های روسی از عروسک های روسی گرفته شده است، جایی که شکل قلب را در مرکز با ظاهری صاف تر و برجسته تر ایجاد می‌کند.

تزریق-فیلرلب-کلینیک-زیبایی-لیزا-تهران
تزریق-فیلرلب-کلینیک-زیبایی-لیزا-تهران

به بیانی ساده‌تر تزریق ژل لب روسی یک روش غیرجراحی برای افزایش حجم و تعریف لب‌ها است. این فرآیند به وسیله تزریق یک ماده ژلاتینی به نام هیدروکسی‌ پاتایت برای تحت پوستی لب‌ها انجام می‌ شود. این ماده از منابع طبیعی تولید می‌ شود و به لب‌ ها حجم و پرتی اضافه می‌ کند. اگرچه این روش از مهاجرت فیلر جلوگیری می‌ کند، با این حال، ممکن است برای همه افراد مناسب نباشد و ظاهر لب‌ های آن‌ ها فرم طبیعی نگیرد.

روش تزریق ژل لب مدل عروسکی در کلینیک لیزا

برای تزریق ژل به لب‌ ها هیچ‌ گونه جراحی انجام نمی ‌شود و این کار را به صورت سرپایی در کلینیک ‌های زیبایی انجام می‌ دهند؛بنابراین هیچ‌ گونه بی‌ هوشی لازم نبوده و تنها از یک بی‌ حسی موضعی استفاده می‌ شود. پزشک در ابتدا لب را بی حس کرده و اطراف آن را توسط الکل تمیز می کنند. سپس فیلر مورد نظر به وسیله سوزنی بسیار باریک در مناطق متفاوتی از پوست لب تزریق می گردد.

برای دیدن خدمات ما در زمینه فیشیال کلیک کنید.

فیشیال-صورت-کلینیک-زیبایی-لیزا-تهران
فیشیال-صورت-کلینیک-زیبایی-لیزا-تهران

مراقبت‌ های قبل از تزریق ژل لب در فردوس تهران

قبل از تزریق به پزشک مراجعه کنید و در مورد فرم دلخواه لب‌ های خود صحبت کنید.

یک هفته قبل از تزریق ژل لب از مصرف داروهایی که رفع کننده خون هستند مانند آسپرین بپرهیزید.

همچنین دخانیات یا الکل استفاده نکنید.

دقت داشته باشید که انجام این مراقبت قبل از تزریق ژل لب بسیار مهم است.

مراقبت ‌های بعد از تزریق ژل لب در فردوس تهران

پس از تزریق ژل لب مدل عروسکی در بعضی موارد که لب‌ها دچار خونریزی می‌ شوند پزشک از کمپرس سرد استفاده می‌ کند که این خونریزی بسیار کم بوده و در زمان تزریق ژل لب مدل عروسکی برای فرم دهی لب‌ ها توسط پزشک ماساژ داده می‌ شود. البته در روزهای اول از استفاده از نوشیدنی‌ های داغ بپذیرد. همچنین بعد از تزریق ژل لب استفاده از مواد آرایشی مانند رژ لب ممنوع است؛ زیرا باعث بروز عفونت می‌ شود.

تزریق-فیلر-لب-3--کلینیک-زیبایی-لیزا-تهران
تزریق-فیلر-لب-3–کلینیک-زیبایی-لیزا-تهران

سوالات متداول در زمینه انواع ژل و فیلر

  • ماندگاری ژل لب چگونه است؟

بسته به محل تزریق، مدل و تکنیک انجام تزریق و مارک ژل لب، نتایج این اقدام زیبایی به طور معمول بین شش تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد. تحقیقات نشان می‌دهند که تزریق فیلر (HA) ممکن است تولید کلاژن را تحریک کرده و در طولانی مدت منجر به داشتن پوستی باظاهری شاداب‌ تر شود. همچنین ماندگاری و تأثیر ژل تزریقی به لب ها می‌تواند به نوع محصول مورد استفاده، ناحیه مورد نظر جهت درمان و شرایط سنی وبدنی بیمار وابسته باشد.

  • تزریق ژل لب برای چه افرادی خطرناک است؟

اگرچه ژل لب هیالورونیک اسید ایمن و بی خطر در نظر گرفته می‌ شود، چند دلیل برای به تعویق انداختن تزریق وجود دارد. از جمله بارداری، دوران شیردهی، عفونت سینوسی فعال، هرگونه عفونت در ناحیه صورت ممکن است به محل تزریق گسترش یابد؛ همچنین اگر می خواهید درمان های دندانپزشکی داشته باشید، بهتر است قبل از درمان دندانپزشکی، ژل لب را دریافت نکنید.

  • روش پاک کردن ژل تزریق شده چگونه است؟

اگر از نحوه ظاهری ژل تزریق شده ناراضی هستید، در بیشتر موارد نگران نباشید. ممکن است یک متخصص پوست برای تعادل و تقارن مجددا فیلر تزریق کند، یا بتواند آن را به طور کامل حل کند. نکته جالب در مورد پرکننده های اسید هیالورونیک این است که آنزیمی وجود دارد که می تواند برای حل این محصول به منطقه مورد نظر تزریق شود.

زاویه سازی صورت-کلینیک لیزا تهران-بهترین متد اجرا
زاویه سازی صورت-کلینیک لیزا تهران-بهترین متد اجرا

بهترین پزشک برای انواع تزریق ژل لب غرب تهران

تزریق ژل لب کاملا طبیعی، با ماندگاری بالا در یکی از بهترین کلینیک ‌های پوست مو و زیبایی مجهز تهران، توسط پزشک متخصص انجام می‌ شود. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

سایر مقالات مرتبط با پوست، مو، لیزر و زیبایی در کلینیک لیزا تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

5 × پنج =

فهرست