بهترین مرکز کربوکسی تراپی،غرب تهران

بهترین مرکز کربوکسی تراپی،غرب تهران : طراوت و جوانی پوست افراد ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند افزایش سن یا عوامل ژنتیکی کاهش یابد. این موضوع باعث ایجاد احساس نارضایتی در افراد می‌ شود و این موضوع آنها را به انجام روش‌ های درمانی تشویق می‌ کند. داشتن پوستی سالم، یکی از نشانه‌ های جوانی و شادابی است که افراد زیادی به آن اهمیت می‌ دهند، در نتیجه روش‌ های متفاوتی را برای بهبود عارضه‌ های پوستی و یا جلوگیری از ایجاد آنها امتحان می ‌کنند. یکی از انواع این روش ها، کربوکسی تراپی است.

کربوکسی تراپی یکی از جدیدترین متد های درمانی است که نخستین بار در دهه 90 در فرانسه معرفی شد. اثربخشی این متد درمانی به اندازه ای قابل توجه بوده است، که در حال حاضر در سراسر جهان توسط بهترین پزشکان پوست، مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش، برای جوانسازی پوست، کربن دی اکسید به صورت مستقیم به زیر پوست تزریق می شود.این عمل در هر نقطه از بدن، از جمله صورت، گردن، بازوها، باسن و پاها قابل انجام است.‌

بهترین مرکز کربوکسی تراپی،غرب تهران
بهترین مرکز کربوکسی تراپی،غرب تهران

آنچه در این مطلب می خوانید:

ویژگی کربوکسی تراپی در غرب تهران

کاربرد های فراوان کربوکسی تراپی در علم پزشکی غیر قابل انکار است. کربن دی اکسید تراپی در بهبود و درمان بخش ‌های مختلف بدن نظیر پلک ‌ها، صورت، گردن، دست‌ ها، شکم، باسن، پاها و مو نقش مهمی ایفا می‌ کند. برای نمونه کاربرد های این فرآیند در درمان‌ های زیبایی عبارتند از:

  • تقویت انعطاف‌ پذیری و درمان افتادگی پوست و شل شدگی پوست
  • از بین بردن آثار پیری پوست و کمک به جوانسازی پوست
  • رفع تیرگی دور چشم و چروک اطراف چشم
  • از بین بردن چین و چروک‌ های پوست صورت
  • ترمیم کلاژن سازی
  • رفع خطوط و چروک ریز صورت
  • بهبود وضعیت پوست
  • درمان و رفع ناهمواری ‌های پوست
  • تحریک کلاژن سازی در پوست
  • بهبود مؤثر جای زخم و اسکار آکنه

کربوکسی تراپی صورت چگونه انجام می شود

یک مخزن گاز کربن دی اکسید با یک لوله پلاستیکی به یک کنترل کننده ی جریان متصل می شود. پزشک با دقت میزان جریان خروجی از مخزن را کنترل می کند. گاز از مخزن وارد سیستم کنترل کننده ی جریان و سپس لوله ی استریل فیلتر دار می شود. این فیلتر تمامی ناخالصی های گاز را قبل از ورود به بدن جدا می کند. پس از فیلتر، گاز وارد یک سوزن بسیار نازک می شود. پزشک با استفاده از این سوزن گاز را به نواحی مختلف زیر پوست تزریق می کند. به طور کلی این عمل تقریباً بدون درد می باشد. برخی پزشکان قبل از تزریق گاز، برای بیحس کردن ناحیه ی تزریق از پماد بیحسی استفاده می کنند.

کربوکسی تراپی-قیمت و هزینه-مزایا و خواص-کلینیک زیبایی لیزا تهران
کربوکسی تراپی-قیمت و هزینه-مزایا و خواص-کلینیک زیبایی لیزا تهران

اقدامات قبل از کربوکسی تراپی صورت در تهران

قبل از کربوکسی تراپی نیاز نیست اقدام خاصی صورت گیرد مگر اینکه پزشک، تشخیص دهد که فرد نیاز به انجام عملی خاص دارد. به صورت کلی نیاز است که فرد قبل از انجام کربوکسی تراپی نظافت خود را رعایت نماید و از مصرف الکل از 24 ساعت قبل خودداری نماید. در برخی موارد پزشک، انجام برخی از آزمایش ها را قبل از کربوکسی تراپی ضروری دیده و برای فرد الزام می دارد که لازم است تمامی این آزمایش ها انجام گردیده و جواب آن به وی ارجاع داده شود.

اقدامات بعد از کربوکسی تراپی صورت در تهران

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی صورت به شرح ذیل می باشد:

  • تا ۲۴ ساعت بعد از کربوکسی تراپی از رفتن به شنا و استحمام با آب سرد خودداری شود.
  • تا یک ماه بعد از کربوکسی تراپی از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری شود.
  • کرم ها و دارو هایی را که پزشک تجویز کرده است مرتب استفاده شود.

موارد منع انجام کربوکسی تراپی چیست

اگر هر یک از موارد زیر در مورد شما صدق می‌ کند، کاندیدای مناسبی برای کربوکسی تراپی نیستید:

  • بیماری‌ های قلبی عروق کنترل نشده یا حاد (مانند فشار خون کنترل نشده)
  • بیماری‌ های تنفسی حاد
  • مشکلات انعقاد خون (مثل هموفیلی)
  • آمبولی ریه که اخیراً رخ داده باشد
  • بیماری‌ های بافت پیوندی
  • عفونت پوستی
  • دیابت کنترل نشده
  • بارداری یا شیردهی

برای استعلام قیمت و هزینه جلسات کربن تراپی پوست با شماره ۴۴۰۰۷۰۷۸ ۰۲۱ تماس بگیرید.

کربوکسی تراپی-درمان سلولیت-کلینیک لیزا تهران
کربوکسی تراپی-درمان سلولیت-کلینیک لیزا تهران

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی در غرب تهران

ماندگاری این روش به عواملی از جمله تعداد جلسات مورد نیاز و شدت تیرگی اطراف چشم بستگی دارد. به‌ طور کلی روش کربوکسی تراپی دائمی نیست و ماندگاری آن ارتباط مستقیمی با سن دارد. حدود شش ماه ماندگاری دارد که با تکرار آن مدت ‌زمان ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

آیا انجام کربوکسی تراپی در کلینیک لیزا عوارض جانبی دارد

به طور کلی، روش های کربوکسی تراپی طبیعی و بسیار بی خطر هستند و با حداقل ناراحتی و خطر عوارض جانبی همراه هستند؛ زیرا در این روش درمانی از گاز کربی دی اکسید استفاده می شود که به طور طبیعی نیز در بدن وجود دارد و برخلاف برخی موادخارجی ایجاد حساسیت نمی کند. احتمال کبودی خفیف جزئی، التهاب یا احساس گرمای کلی در ناحیه تزریق وجود دارد. با این حال، فعالیت های روزانه را می توان تقریباً بلافاصله پس از انجام عمل دوباره انجام داد. توجه به این نکته ضروری است که اگر در نواحی بزرگ تر مانند سلولیت یا حذف چربی در ران ها درمان انجام گیرد، عوارض جانبی ممکن است چند روز بیشتر ادامه داشته باشند؛ اما هیچ خطر شناخته شده ای در ارتباط با این درمان وجود ندارد و این عوارض جانبی در هر صورت بسیار کم و گذرا هستند.

قیمت کربوکسی تراپی صورت در کلینیک زیبایی و تخصصی فردوس شرق

کربوکسی تراپی روشی غیر تهاجمی برای درمان عارضه های پوستی است که نسبت به جراحی های زیبایی هزینه ی کمتری دارد. لازم به ذکر است که کربوکسی تراپی محدود به یک جلسه نیست و گاهی برای حصول نتیجه ی مورد نظر لازم است طی چند جلسه تکرار شود. تعداد جلسات کربوکسی تراپی به شرایط پوستی بیمار و پاسخی که به کربوکسی تراپی می دهد بستگی دارد. بدیهی است هر چه تعداد جلسات مورد نیاز برای کربوسی تراپی بیشتر باشد هزینه بیشتری صرف می شود. البته انتخاب متخصص پوست و کلینیک درمانی در تعیین مقدار این هزینه بی تأثیر نیست. در مورد قیمت و هزینه این روش برای صورت، قیمت واحد و مشخصی وجود ندارد و به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور مثال:

  • مساحت ناحیه مورد نظر
  • تعداد جلسات درمان
  • این دو از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت برای کربوکسی تراپی می باشد.

انواع کربوکسی تراپی در کلینیک زیبایی

کربوکسی تراپی مزایای زیادی داشته و برای نواحی مختلف بدن و صورت کاربرد دارد. دکتر پوست و مو با توجه به ناحیه مورد نظر و شرایط بیمار می‌ تواند از درمان با دی‌ اکسید کربن استفاده کند. کربوکسی تراپی در موارد زیر کاربرد داشته و نتایج مطلوبی را ایجاد می‌ کند.

برای دیدن خدمات ما در زمینه تزریق مزوژل جالپرو (بهترین ژل جوانساز) کلیک کنید.

تزریق-جالپرو-کلینیک-زیبایی-لیزا-تهران
تزریق-جالپرو-کلینیک-زیبایی-لیزا-تهران
  • کربوکسی تراپی صورت

درمان با دی‌ اکسید کربن در نواحی مختلف صورت کاربرد دارد. به عنوان مثال با تزریق دی‌ اکسید کربن به نواحی اطراف چشم می‌ توان تولید کلاژن را تحریک کرده و خطوط پنجه کلاغی و چین و چروک‌ های ریز را از بین برد. همچنین حلقه تیره دور چشم بهبود پیدا کرده و رنگدانه ‌های آن تغییر رنگ می‌ دهند.

از درمان با دی‌ اکسید کربن برای رفع خطوط پیشانی و خطوط اطراف دهان نیز استفاده می‌ شود. این عمل با تحریک کلاژن پوست انجام شده و خطوط تا حدودی از بین می‌ روند. افرادی که گونه ‌های افتاده داشته و در این ناحیه چربی اضافی دارند، می‌ توانند با کربوکسی تراپی گونه و از بین بردن سلول‌ های چربی این مشکل را برطرف کنند.

  • کربوکسی تراپی زیر چشم

حلقه تیره دور چشم معمولا به دلیل گردش خون ضعیف در این ناحیه ایجاد می‌ شود. این شرایط باعث جمع شدن عروق می‌ شود. تزریق گاز در پلک پایین این تجمع را کمتر می‌ کند. در واقع تزریق دی‌ اکسید کربن مقدار ارسال اکسیژن به این ناحیه را بیشتر کرده و افزایش اکسیژن باعث افزایش خونرسانی می‌ شود. در این حالت رنگ مایل به آبی زیر چشم مایل به قرمز می‌ شود.

کربوکسی تراپی-درمان تیرگی زیر چشم-کلینیک لیزا تهران
کربوکسی تراپی-درمان تیرگی زیر چشم-کلینیک لیزا تهران

 

  • کربوکسی تراپی واژن

این روش بدون درد بوده و مشکلات واژن مربوط به افزایش سن، یائسگی، بارداری، استرس و شیمی درمانی را برطرف می‌ کند. تزریق دی‌ اکسید کربن در رفع مشکلاتی مانند درد هنگام مقاربت، تنگی واژن و بی‌ اختیاری ادرار موثر است. در این ناحیه شش تا هشت تزریق انجام می‌شود.

کربوکسی تراپی-درمان تیرگی واژن-کلینیک زیبایی لیزا-تهران
کربوکسی تراپی-درمان تیرگی واژن-کلینیک زیبایی لیزا-تهران

مزایای کربوکسی تراپی چیست

درمان با دی‌ اکسید کربن به نسبت بسیاری از روش‌ های زیبایی مزایای زیادی دارد. این روش تقریبا جدید بوده و بسیاری از متخصصان زیبایی از آن برای درمان مشکلات پوستی در نواحی مختلف استفاده می‌ کنند. برخی از مزایای کربوکسی تراپی عبارتند از:

  • روشی با حداقل تهاجم است.
  • در نواحی مختلف بدن و صورت مثل بازوها، باسن، واژن، پلک‌ها، پاها، گردن و اطراف چشم استفاده می‌ شود.
  • سلولیت و بافت‌ های چربی را کاهش می‌ دهد.
  • جای زخم و ترک پوستی را تا حدودی برطرف می‌ کند.
  • در رفع پسوریازیس موثر است.
  • دوره نقاهت نداشته و ۲۴ ساعت بعد از تزریق می‌ توان ورزش و شنا کرد.

سوالات متداول در زمینه انجام خدمات کربوکسی تراپی در کلینیک لیزا

  • کربوکسی تراپی از چه سنی مناسب است؟

کلیه عمل ‌های زیبایی باید در سنین بالای ۱۸ سال انجام شود. با افزایش سن خاصیت ارتجاعی پوست کم شده و جاذبه زمین روی افتادگی پوست تاثیر می‌ گذارد. همچنین آسیب‌ های حاصل از نور خورشید بیشتر نمایان می‌ شود. بعد از سی سالگی خطوط پنجه کلاغی و پف زیر چشم ایجاد شده و باید آن‌ ها را درمان کرد.

با انجام روش‌ های غیرتهاجمی مانند درمان با دی‌ اکسید کربن در سنین بالای ۳۰ سال می‌ توان روند پیری را تغییر داد. افرادی که دچار تیرگی زیر چشم هستند، می‌ توانند با نظر پزشک زیبایی در سنین بالای ۱۸ سال این عمل را انجام دهند.

  • کربوکسی تراپی چقدر دوام دارد؟

روش‌ های زیبایی غیر تهاجمی ماندگاری کوتاهی داشته و لازم است، هر چند وقت یک بار تمدید شوند. کربوکسی تراپی معمولا هر شش ماه تا هشت ماه باید تمدید شود، تا نتایج آن ماندگار باشد.

  • چند جلسه درمان برای کربوکسی تراپی لازم است؟

معمولا برای درمان با دی‌ اکسید کربن چهار تا شش جلسه درمان کافی است. در برخی افراد با توجه به ناحیه تزریق ممکن است، به ۱۰ جلسه درمان هم نیاز باشد. پزشک با توجه به ناحیه مورد نظر و انتظارات شما در جلسه مشاوره تعداد جلسات را مشخص می‌ کند.

کلینیک لیزا، بهترین مرکز کربوکسی تراپی در غرب تهران

برای دریافت اطلاعات صحیح درباره‌ی کربوکسی تراپی با مشاورین کلینیک لیزا در ارتباط باشید و از دانش و اطلاعات این مشاورین استفاده کنید. ما در مطالب این مقاله، تمامی نکاتی که لازم است درباره کربوکسی تراپی بدانید را گردآوری کردیم و امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد.

فهرست
popup-lisa