لیزر موهای زائد بدن و صورت در تهران

لیزر موهای زائد در غرب تهران

لیزر موهای زائد در غرب تهران : مدت‌ هاست که در لیزر موهای زائد در نقاط مختلف دنیا مورد استفاده قرار می‌ گیرد. از گذشته تا به امروز شهرت و محبوبیت لیزر درمانی به‌ طور مرتب در حال افزایش بوده و با استقبال خوب و زیاد مردم رو به رو شده است. لیزر موهای زائد سومین روش زیبایی بسیار پر طرفدار در جهان است. برای اینکه بدانید لیزر چیست و چه مزایا و معایبی دارد تا پایان این مقاله باما همراه باشید تا کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران را بررسی کنیم.

لیزر موهای زائد در تهران-کلینیک لیزرا
لیزر موهای زائد در تهران-کلینیک لیزرا

آنچه در این مطلب می خوانید:

ویژگی های لیزر موهای زائد در غرب تهران

در ابتدا باید بدانید که به هر مویی در بدن، موی زائد نمی گویند. برخی از افراد به طور طبیعی بدن شان پر مو است و این مساله به صورت ژنتیکی در آنها دیده می شود. رشد موی بیش از حد در خانم ها مطلوب و خوشایند نیست و برای آنها مشکل ساز می شود. موی زائد به موهای ضخیم و تیره ای می گویند که در خط میانی بدن مانند صورت، چانه، گلو، سینه و دور ناف دیده می شوند. لیزر یکی از روش هایی است که برای همیشه شما را از شر این مو ها راحت می کند.

درمان تخصصی را با کلینیک لیزا تجربه کن.

دستگاه های لیزر موهای زائد در غرب تهران

لیزر الکساندرایت:

لیزر الکساندرایت طول موج 755 نانومتری را ساتع می کند. کوتاه تر از لیزر دایودdiode است. در درمان هر نوع پوست از دایود موفق تر واقع می شود. طول موج کوتاه تر، در درمان موی زائدِ تیره روی پوست های روشن بهتر عمل می کند. همچنین الکساندرایت، نواحی وسیع تر بدن را در سریع ترین زمان، درمان می کند. پس الکس می تواند بهترین گزینه برای از بین بردن موهای زائد کمر و سین مردان باشد.

لیزر دایود:

دایود، طول موج های 800 یا 810 نانومتری را ساتع می کند. به عمق پوست نفوذ کرده و بدون تاثیر بر ملانین سطح پوست، فولیکول های مو را مورد هدف قرار می دهد. بر خلاف طول موج های کوتاه تر، این طول موج، از آسیب دیدن و تغییر رنگ پوست جلوگیری می کند. دستگاه لیزر دایود، برای درمان موهای ضخیم و تیره مثل کمر و بیکینی گزینه بسیار خوبی است.

چگونه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را در غرب تهران انتخاب کنیم

اگر در حال بررسی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد هستید، بسیار مهم است که تمام گزینه های موجود را در نظر بگیرید. برای این کار بهتر است قبل از شروع جلسات لیزر با پزشک مشورت کنید؛ تا بهترین دستگاه را متناسب با پوست و مو شما انتخاب کند.

لیزر موهای زائد برای چه افرادی مناسب است

همانطور که می دانید لیزر برای انجام کار به رنگدانه نیاز دارد، بنابراین تاثیر کم تری روس موهای بلوند و قرمز دارد. همچنین روی موهای خاکستری و سفید کار نمی‌ کند. لیزر بر روی پوست های متفاوت، نتایج گوناگونی دارد؛ برای مثال ممکن است در بعضی از انواع پوست ها بهتر و زود تر نتیجه بدهد. معمولا کسانی که پوست های روشن با موهای تیره دارند، بهترین شرایط پوستی برای لیزر موهای زائد با قیمت مناسب را دارند. کسانی که موهای ضخیم تری دارند، بهترین نتیجه را از لیزر موهای زائد دریافت می کنند.

سوالات متداول در زمینه لیزر موهای زائد

استفاده از لیزر الکساندرایت چه مزایایی دارد؟

سرعت بالای پالس که به معنی زمان کم تر برای درمان است. بر روی انواع پوست ها مؤثر است. برای درمان و از بین بردن موهای نازک مؤثر تر از دیگر لیزرها است. نواحی بزرگ بدن را با میزان و قدرت نفوذ بالا پوشش می دهد.

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

خیر؛ لیزر بعضی از نقاط بدن که دارای موهای ضخیم و پر رنگ هستند با کمی درد همراه است؛ اما به قدری نیست که غیر قابل تحمل باشد.

آیا لیزر موهای زائد برای همه افراد مناسب می باشد؟

بله؛ کلینیک لیزر موهای زائد لیزا جزء یکی از مجهز ترین کلینیک های تهران می باشد که لیزر موهای زائد را برای همه افراد انجام می دهد.

لیزر بدن و صورت غرب تهران- کلینیک لیزا تهران
لیزر بدن و صورت غرب تهران- کلینیک لیزا تهران

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران

کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر لیزا از کامل ترین و ﻣﻄﺮح ﺗﺮﯾﻦ مراکز زیبایی، لیزر موهای زائد و لاغری در غرب ﺗﻬﺮان می باشد. لیزا خدمات ﺧﻮد را متمایز از دیگر مراکز اراﺋﻪ ﻣﯽ نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان باما تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۴۴۰۰۷۰۷۸ ۰۲۱  تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

سایر کلینیک های لیزر در کرج

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

سایر مقالات مرتبط با پوست، مو، لیزر و زیبایی در کلینیک لیزا تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

2 + شانزده =

فهرست