تزریق واکسن زگیل تناسلی در کلینیک زیبایی لیزا

  1. صفحه اصلی
  2. تزریق واکسن گارداسیل

تزریق واکسن گارداسیل تهران

تزریق واکسن گارداسیل در تهران : گارداسیل، واکسنی است که بدن را علیه ویروس اچ پی ویHPV نوع شش، ۱۱، ۱۶ و ۱۸ محافظت می کند. این واکسن باید در سه نوبت تزریق شود. بعد از تزریق اول، تزریق دوم حدود دو ماه بعد انجام می شود و تزریق سوم شش ماه بعد از تزریق اول قابل انجام است. اگر وقفه ای در تزریق دوم و سوم ایجاد شد، حداکثر این وقفه باید یک ماه باشد، اصلا نباید این وقفه بیش از یک ماه باشد. بنایراین واکسن گارداسیل فرد را علیه ویروس hpv مقاوم می کند. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد تزریق واکسن گارداسیل تهران بدانید.

آنچه در این مطلب می خوانید:

دلایل تزریق واکسن گارداسیل تهران

کاندیدای مناسب واکسن گارداسیل در کلینیک

چه کسانی نباید واکسن گارداسیل تزریق کنند

آیا واکسن گارداسیل برای کسانی که از نظر جنسی فعال بودند مفید است

سوالات متداول

تزریق واکسن گارداسیل در کلینیک لیزا

دلایل تزریق واکسن گارداسیل تهران

از آنجایی که هیچ درمان مستقیمی برای HPV وجود ندارد، بهترین راه برای جلوگیری از این عفونت واکسینه شدن است. واکسن گارداسیل به محافظت در برابر چندین نوع کم خطر و پرخطر HPV کمک می کند. اگر واکسن ۱۰۰% محافظت را تضمین نمی کند به کاهش قابل توجه خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم که یکی از شایع ترین سرطان ها در زنان، کمک می کند. اچ پی وی می تواند موجب ایجاد سرطان در هر دو جنس، به ویژه سرطان دهانه رحم در زنان شود. واکسن گارداسیل به محافظت در برابر چندین زیر گروه HPV کمک می کند و خطر ابتلا به سرطان را به شدت کاهش می دهد. تزریق این واکسن می تواند از ابتلا به بیماری های همچون انواع ویروسHPV، سرطان دهانه رحم، سرطان مقعد، سرطان آلت تناسلی، سرطان روده و زگیل تناسلی پیشگیری کند.

پیش از فکر کردن به جوانسازی و زیبایی چهره به دنبال سلامت جسم خود باشید.

کاندیدای مناسب واکسن گارداسیل در کلینیک

زنان نه تا ۲۶ سال که هنوز در معرض سویه های HPV تحت پوشش واکسن ها قرار نگرفته اند و مجرد هستند بهترین کاندیدای تزریق واکسن گارداسیل هستند. از مزایای این درمان این است که واکسن را می توان به هر دو جنس تزریق کرد. مردان ممکن است همچنان مستعد ابتلا به سرطان ناشی از عفونت HPV باشند.

به این ترتیب، مردان 9 تا 26 سال که مایل به واکسینه شدن هستند باید با پزشک مشورت کنند تا واجد شرایط بودن خود را تعیین کنند. از آنجایی که ویروس HPV بیشتر از طریق تماس جنسی انتقال یافته می شود، زمان ایده آل برای مصرف این واکسن پیش از شروع فعالیت جنسی است. پس توصیه می شود اولین دوز واکسیناسیون گارداسیل خود را در سنین 9 تا 12 سالگی یعنی پیش از نوجوانی دریافت کنید. اگر در دوران قبل از نوجوانی تزریق واکسن را فراموش کرده اید و از نظر جنسی فعال هستید، بهتر است سریعا خود را واکسینه کنید.

چه کسانی نباید واکسن گارداسیل تزریق کنند

  • اگر شما آلرژیک به هر یک از اجزای واکسن یا مخمر مبتلا به یک بیماری عفونی حاد متوسط یا شدید هستید، نباید واکسن تزریق کنید.
  • اگر مطمئن نیستید که آیا واجد شرایط واکسیناسیون هستید یا خیر، با متخصص زیبایی در کلینیک لیزا مشورت کنید تا تصمیم آگاهانه تری بگیرید.
  • در صورتی که باردارید و یا به بیماری سخت مبتلا هستید تزریق واکسن گارداسیل برای شما با چنین شرایطی اصلا توصیه نمی شود.
  • در صورتی که کسی به هر جز واکسن آلرژی شدید داشته باشد، نمی تواند واکسن تزریق نمایید.

آیا واکسن گارداسیل برای کسانی که از نظر جنسی فعال بودند مفید است

کسانی که یک دوره بیماری اچ پی وی فعال داشته اند و سابقه رابطه جنسی نیز داشته اند می توانند واکسن گارداسیل تزریق کنند. زیرا تزریق این واکسن می تواند فرد را در برابر فشار های دیگر محافظت نماید. بهتر است بدانید که واکسن گارداسیل به منظور درمان انجام نمی شود، بلکه به پیشگیری از ابتلا به برخی تایپ های زگیل تناسلی کمک می نمایید.

call-btn-lisa-clinic
call-btn2-lisa-clinic

سوالات متداول در زمینه تزریق واکسن گارداسیل در کلینیک لیزا

  • ماندگاری ایمنی واکسن گارداسیل چند سال است؟

واکسن گارداسیل محافظت پایدار در برابر انواع HPV که واکسن ها پوشش می دهند، مانند HPV 6، ۱۱، ۱۶ و ۱۸ می باشد.

  • تزریق واکسن گارداسیل چه کاری انجام می دهد؟

واکسن گارداسیل خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم را کاهش می دهد اما تضمین نمی کند که این اتفاق نمی افتد. برای کاهش احتمال سرطان دهانه رحم، غربالگری پاپ اسمیر حتی بعد از واکسیناسیون هم باید ادامه یابد.

  • به چه کسانی گارداسیل تزریق می شود؟

واکسن گارداسیل در دختران در دوره سنی نه تا ۲۶ سال تزریق می شود و در پسران در دوره سنی نه تا ۲۱ سال تزریق می گردد. اما لازم به ذکر است که این واکسن تا سنین ۴۵ سال قابل انجام است.

تزریق واکسن گارداسیل در کلینیک لیزا

در صورتی که خواهان تزریق این واکسن هستید می توانید با بهترین متخصص زیبایی در تهران مشورت نمایید. جهت رزرو وقت و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

فهرست
popup-lisa