پاکسازی جوش و اسکار صورت بدون عوارض

  1. صفحه اصلی
  2. خدمات
  3. از بین بردن اسکار و جوش

رفع جوش و اسکار در تهران

از بین بردن اسکار و جوش : همانطور که می دانید جوش یک اختلال پوستی است که موجب ایجاد لکه‌ های مختلفی مانند جوش‌ های سرسیاه، جوش‌ های سر سفید، برآمدگی و تورفتگی‌ ها می‌ شود. مسدود شدن غدد مویی توسط چربی‌ های اضافه، پوست مرده یا باکتری ها موجب به وجود آمدن جوش در صورت می‌ شود. تجمع این مواد زائد بر روی غدد مویی سبب ایجاد برآمدگی در سطح پوست می‌ شود.

امروزه در کلینیک ها راه های بسیاری برای از بین بردن جوش و اسکار وجود دارد؛ که در این مطلب می خواهیم ویژگی های آن را‌ بررسی کنیم.

  • علت ایجاد جوش
  • ژنتیک خانوادگی
  • وجود هورمون‌ های آندروژنیک برون ‌زا و درون‌ زا
  • باکتری‌های آکنه
  • فعال شدن دستگاه ایمنی ذاتی
  • انبساط و انسداد فولیکول‌ های مو

چه زمانی جوش ها بیشتر باقی می مانند

در صورتی که به موقع آن را درمان نکنید:

زمانی که شما با آکنه‌ های پوستی روبرو می‌ شوید، اگر درمان مناسبی برای آن انتخاب نکنید یا به موقع آن را درمان نکنید، جای اسکار و آکنه باقی خواهد ماند.

وجود التهاب شدید:

وقتی که آکنه ‌های پوستی شما با درد، تورم و قرمزی همراه است، معمولاً پس از بهبودی، جای جوش باقی می‌ ماند.

دست‌ کاری کردن جوش‌ ها:

دست‌ کاری کردن جوش‌ های صورت موجب می‌ شود، جوش‌ ها وضعیت حادتری پیدا کنند.

سابقه ژنتیکی:

اگر اعضای خانواده دارای سابقه اسکار و آکنه ‌باشند، شانس شما نیز در بروز اسکار و آکنه بیشتر خواهد شد.

مزایای پی آر پی برای رفع جای جوش در کلینیک لیزا

پی آر پیPRP یا همان پلاسمای غنی شده از پلاکت که به پلاکت درمانی معروف است، یکی از روش‌ های درمانی طبیعی و نوین می‌ باشد. جهت درمان جای جوش و آکنه توسط این روش، با استفاده از غلیظ کردن پلاکت‌ های خون و تزریق آن به سطح پوست صورت، سلول‌ های بنیادی تحریک شده و کلاژن سازی افزایش می‌ یابد. با افزایش سطح کلاژن سازی، به مرور زمان پوست جدید تولید شده و جای جوش و آکنه از بین خواهد رفت.

برای شروع درمان جای جوش و آکنه با پی آر پیPRP ابتدا چند سی سی خون از فرد گرفته شده و در دستگاه سانتریفیوژ قرار می‌ گیرد. بعد از گذشت یک مدت زمان مشخص، پلاکت‌ های خون جدا شده و آماده تزریق می ‌گردد. پزشک با استفاده از سوزن‌ های مخصوص تزریق پی آر پی، مقدار معینی از محلول آماده شده را به سطح پوست تزریق می‌ کند. ممکن است پزشک از بیحسی موضعی برای بیمار استفاده کند تا در زمان درمان دردی احساس نشود.

call-btn-lisa-clinic
call-btn2-lisa-clinic

تاثیر میکرونیدلینگ بر اسکار و آکنه در تهران

دستگاه میکرونیدلینگ از سوزن‌ هاي بسیار كوچكي تشكيل شده‌ است. سوزن ها به آرامي پوست را سوراخ و زخم‌ هاي كوچكي ايجاد مي‌ كنند. زخم‌ ها تقریباً غير قابل ديدن هستند؛ اما پوست آنها را تشخيص مي‌ دهد و احساس نياز به التيام، موجب توليد كلاژن بيشتري مي‌ شود. بنابراین افزايش توليد كلاژن به صاف‌ تر شدن جای جوش بسیار كمك مي‌ كند.

مزایای مزوتراپی بر اسکار در تهران

مزوتراپی یک تکنیک درمانی فوق العاده است که در آن از تزریق ویتامین‌ ها، آنزیم‌ ها، هورمون‌ ها و عصاره‌ های گیاهی برای جوانسازی پوست، از بین بردن چربی ها و سفت شدن پوست استفاده می‌ کنند. در این تکنیک درمانی، از سوزن‌ هایی ظریف برای تزریق مواد مختلف به لایه میانی پوست استفاده می‌ شود. مزوتراپی می‌ تواند رنگدانه‌ های پوستی و اسکار آکنه را به‌ طور مؤثر درمان کند.

کاربرد های آر اف فرکشنال بر جای جوش

درمان با فرکانس‌ های رادیویی برای رفع اسکار به‌ خوبی عمل می‌ کند. همچنین می‌ تواند به خوبی با آکنه مقابله کند. فرکشنال با کمک امواج فرکانس رادیویی که با ابزار های تخصصی به نواحی آسیب ‌دیده از پوست وارد می‌ شود، ‌انجام می‌ گیرد.

این امواج رادیویی در سطح عمیق‌ تر در ناحیه آسیب ‌دیده عمل می‌ کنند. انرژی به گرما تبدیل می‌ شود و باعث تجزیه بافت آسیب‌ دیده می‌ گردد. سطح کلاژن و الاستین پوست در این روش بالا می‌ رود. پس از یک دوره زمانی پوست را محکم و انعطاف‌ پذیر می‌ سازد. تقریباً می توان گفت که هیچ دردی در طول درمان وجود ندارد.

درمان با آر اف فرکشنال نتایج فوق ‌العاده ای را به ارمغان می‌ آورد؛ به این دلیل که اسکار در اکثر نواحی رفع شده و ظاهر فرد به‌ طور قابل ‌توجهی بهبود می‌ یابد.

مزایای تزریق چربی بر جای جوش و اسکار

تزریق چربی برای گودی جای جوش در کلینیک‌ لیزا توسط پزشک انجام می‌ شود. چربی‌ های انباشته شده در قسمت های خاص بدن را استخراج می کنند و بعد از فرآوری توسط سرنگ در بخش‌ هایی از صورت که دچار گودی جوش شده‌اند تزریق می‌ کنند. عملیات برداشت و تزریق چربی با بیحسی موضعی انجام می شود؛ بنابراین بیمار هیچگونه دردی را در زمان جلسه درمانی احساس نخواهد کرد. استخراج چربی از بخش‌ هایی مانند شکم، پهلو، ران و باسن انجام می‌ شود.

مراقبت های پس از درمان اسکار جوش در غرب تهران

  1. بهتر است از پوست خود در برابر نور آفتاب محافظت کنید.
  2. در صورتی که مجبور هستید به بیرون بروید حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  3. به کمک لباس و کلاه مناسب بدن خود را بپوشاند تا حد امکان در سایه قرار بگیرید.
  4. صورت خود را به آرامی تمیز کنید و از اسکراب یا محصولات مشابه استفاده نکنید.
  5. از محصولات مناسب و توصیه شده توسط پزشک استفاده کنید تا به ترمیم پوست خود کمک نمایید.
  6. از لوازم آرایش در ناحیه ای که درمان شده است خودداری کنید؛ زیرا پوست شما بعد از درمان باید توانایی ترمیم خود را داشته باشد.

رفع جوش و اسکار در کلینیک لیزا تهران

در کلینیک لیزا تهران علاوه بر رفع جوش، از تکنیک های متعددی برای درمان جوش و اسکار جوش استفاده می شود. شما می‌ توانید برای آگاهی بیشتر از این روش ها، با شماره ‌تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۴۴۰۰۷۰۷۸ ۰۲۱  تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

فهرست