3max یکی از بروز ترین دستگاه های لاغری موضعی

لاغری با 3max تهران

لاغری با 3max تهران : کسانی كه داراي وزن در حد طبيعي هستند ولي دچار چاقي هاي موضعي در مناطقي از بدن مانند پهلو ها، شكم، باسن، ران و بازو ها هستند؛ اغلب با گرفتن رژيم غذايي و ورزش دچار لاغري و شل شدن صورت مي شوند. البته ناحیه مورد نظر هم خيلي تغيير نمي كند. در اين گونه افراد بهترين روش درماني ليپو ساكشن، لیپولیزريا استفاده از دستگاهاي لاغري موضعي مي باشد. لاغری با 3max تهران در کلینیک لیزا هم برای خانم ها و هم برای آقایان استفاده می شود.

آنچه در این مقاله می خوانید:

ویژگی های لاغری با 3MaX تهران

لاغری بدون ساکشن با دستگاه 3MaX در کلینیک لیزا

کاربردهای دستگاه 3max در غرب تهران

سوالات متداول

بهترین لاغری با 3max در کلینیک لیزا تهران

ویژگی های لاغری با 3MaX تهران

دستگاه لاغری موضعی 3max یکی از بروز ترین دستگاه های ارائه شده است که با کمک آن می توان تغییرات چشمگیری را در افراد ایجاد نمود. استفاده از این دستگاه هیچ گونه دردی ندارد و فرد فقط مقدار کمی گرما را احساس می کند. به طور معمول جلسات درمانی استفاده از این دستگاه بین ۲۰ تا ۴۰ دقیقه به طول می کشد. استفاده از این دستگاه نیازی به بی هوشی و یا استفاده از بی حسی موضعی ندارد. در طول درمان فقط پروب های دستگاه روی پوست فرد کشیده می شوند و طی این پروسه فرد گرمای کمی را احساس می کند. این دستگاه به صورت همزمان از سه مکانیسم درمانی رادیو فرکانسی RF، واکیوم LPG و اولترا سوندCavitaion استفاده می نماید اما در اغلب دستگاه هایی که تا قبل از این ارائه شده بودند فقط یکی از این سه مکانیسم استفاده میشده است.

زیبایی همراه با تناسب اندام در کلینیک تخصصی لیزا.

لاغری بدون ساکشن با دستگاه 3MaX در کلینیک لیزا

لیپولیزر و ليپوساكشن در يك جلسه انجام می شود ولی يك روش تهاجمی است. به ناحیه مورد نظر بايد بي حسی زده شود و با كانولای مخصوص، چربی های اضافه زير پوست خارج می شود. این روش دو تا سه ساعت طول می کشد. چربی های اضافی در آن منقطه بعد از لیزر به بیرون از بدن کشیده می شوند. برخی از افراد به دلیل بیماری های دیگر یا ترس از عمل و بیهوشی تمایلی به این گونه اعمال ندارند و بیشتر مایل هستند با یک روش غیر تهاجمی و بدون نیاز به تزریق، چربی های موضعی خود را از بین ببرند. به این افراد استفاده از دستگاه 3MAX پیشنهاد می شود که در آن نیاز به بی حسی وجود ندارد و کاملا بدون درد و عارضه است. وپروب های دستگاه روی سطح پوست كشيده می شوند و بصورت هفته ای يك يا دو جلسه تكرار شده و تا 10 جلسه ادامه پیدا می کند. در طی كار با دستگاه فرد كاملا بدون درد است و فقط گرمای كمي احساس مي كند. این پروسه حدود 20 تا 45 دقیقه بطول می انجامد. در دستگاه جديد 3max تركيبی از هر سه مكانيسم وجود دارد كه گمان می رود استفاده همزمان اين سه مكانيسم علاوه بر تاثير جداگانه هر كدام اثر synergic نيز داشته باشند.

کاربردهای دستگاه 3max در غرب تهران

این تکنیک برای از بین بردن غبغب و پف زیر چشم، افتادگی‌ های کنار لب، از بین بردن خطوط خنده و چروک پیشانی یکی از بهترین روش‌ های موجود می‌ باشد. مزیت آن نسبت به دیگر روش‌ ها بسیار بیشتر است. این روش در حال حاضر به عنوان روشی با حداقل عوارض و اقدامات تهاجمی ولی در عین حال حداکثر تأثیر، یکی از بهترین روش‌ هایجوان‌ سازی در دنیا مطرح شده است. در زمانی فوق العاده و بدون درد؛ بیمار شاهد نتایج فوری این روش می‌ باشد. تعداد جلسات این روش بسته به نوع مشکل و پاسخ بدن در بیماران مختلف فرق می‌ کند. تعیین دقیق تعداد جلسات توسط پزشک معالج مقدور نمی‌ باشد. در این روش بیمار تأثیر عمل انجام‌ شده را یک ماه پس از درمان مشاهده می‌ کند.

سوالات متداول

چه کسانی نمی توانند از 3max استفاده کنند؟

افراد زیر 18 سال، نارسایی کلیه، نارسایی کبد، پاتولوژی عروقی فعال مثل ترومبوز و ترومبوفلبیت، نارسایی وریدی در اندام تحتانی،بیمارانی که تحت درمان با داروهای ضد انعقاد می‌باشند، کسانی که ضربان سازهای قلبی و یا سیستم های الکترونیکی کاشته شدهدیگری در بدن دارند، بارداری تائید شده، بیماران بسیار چاق یا آنان که بیماری‌های فعال دارند، فشار خون شریانی، دیابت قندی،مبتلایان به صرع، کسانی که پروتزهای فلزی یا دیگر وسایلی که تحت اثر میدان مغناطیسی قرار می‌گیرند در بدن دارند، کسی کهسابقه سرطان بخصوص سرطان پوست ‌دارد و بیماران پیوندی.

آیا لاغری با 3MaX عوارض جانبی دارد؟

دستگاه 3max معمولاً عارضه خطرناکی ندارد. مصرف پروب cavitation در افراد دارای کبد چرب، خانم‌های باردار و یا چربی خون بالاتوصیه نمی‌شود. اگر با درجه بالا مصرف شود و درست روی پوست چرخانده نشود ایجاد سوختگی در پوست می کند.

3MAXچه مواردی را درمان می کند؟

حذف سلولیت و کاهش محیط، کانتورینگ بدن، لاغری بدن، کاهش وزن، از بین بردن چربی، افزایش متابولیسم، ارتقا گردش خون،بازسازی کلاژن، جوانسازی پوست، سفت شدن پوست، رفع چین و چروک، لیفت صورت و رفع علائم کشیدگی پوست.

بهترین لاغری با 3max در کلینیک لیزا تهران

لاغری با دستگاه 3max یکی از روش‌ هایی می‌ باشد که شما می‌ توانید با انجام آن به تناسب اندام ایده آل خودتان دست پیدا کنید. این روش زیر نظر متخصص پوست در کلینیک لیزا تهران انجام می‌ شود. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر باشماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

برچسبها

بهترین دکتر مزوتراپی بهترین دکتر هایفوتراپی بهترین دکتر پوست بهترین دکتر ژل لب بهترین مرکز هایفوتراپی بهترین کلینیک زیبایی بهترین کلینیک مزوتراپی بهترین کلینیک پوست بوتاکس آقایان تهران بوتاکس دیستون تهران بوتاکس دیسپورت تهران بوتاکس غرب تهران بوتاکس مصپورت تهران تزریق بوتاکس تهران تزریق بوتاکس صادقیه تزریق فیلر تهران تزریق ژل لب تزریق ژل لب تهران دکتر بوتاکس تهران قیمت بوتاکس تهران قیمت تزریق بوتاکس قیمت لیزر تهران قیمت مزوتراپی تهران لیزر آقایان تهران لیزر الکساندرایت تهران لیزر الکس تهران لیزر تهران لیزر دایود تهران لیزر فول بادی تهران لیزر مو غرب تهران لیزر موهای زائد لیزر موهای زائد تهران لیزر کندلا تهران متخصص تزریق بوتاکس متخصص لیزر تهران مرکز بوتاکس تهران مرکز زیبایی تهران مرکز لیزر تهران مرکز لیزر غرب تهران هزینه بوتاکس تهران واکسن زگیل تناسلی واکسن گارداسیل تهران کلینیک زیبایی تهران کلینیک لیزر تهران کلینیک پوست تهران

سایر مقالات مرتبط با پوست، مو، لیزر و زیبایی در کلینیک لیزا تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

5 × دو =

فهرست
popup-lisa