تزریق بوتاکس برای درمان میگرن و سردرد

تزریق بوتاکس سردرد،کلینیک تهران،آدرس

تزریق بوتاکس سردرد،کلینیک تهران،آدرس : تزریق بوتاکس برای درمان میگرن برای کنترل و کاهش سردرد های میگرنی موثر است. در صورتی که از سردردهای میگرنی رنج می‌ برید، این نوشته را بخوانید و با کاربرد های تزریق بوتاکس برای سردرد های میگرنی بیشتر آشنا شوید. برای درمان میگرن با بوتاکس، نیاز است هر 12 هفته یک بار به طور مداوم تزریق‌ هایی در اطراف سر و گردن انجام شود. تعداد و محل تزریق‌ ها بسته به شدت و مکان دردها توسط پزشک تعیین می‌ شود. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا همه چیز را درباره تزریق بوتاکس سردرد، کلینیک تهران، آدرس بدانید.

درمان سردرد میگرنی با تزریق بوتاکس-کلینیک لیزا تهران
درمان سردرد میگرنی با تزریق بوتاکس-کلینیک لیزا تهران

آنچه در این مقاله می خوانید:

مزایای تزریق بوتاکس سردرد یا همان بوتاکس میگرنی

درمان میگرن با استفاده از بوتاکس یک روش جدید و موثر است. بوتاکس یک ماده سمی است که از باکتری Clostridium botulinum به دست می ‌آید. با تزریق بوتاکس به مناطق مشخصی از سر و گردن، انتقال پیام‌ های درد از طریق عصب‌ها به مغز مسدود می‌ شود. مکانیسم عمل بوتاکس در درمان میگرن به این صورت است که مواد شیمیایی موجود در بوتاکس، عملکرد انتقال‌ دهنده‌های عصبی را مختل می‌ کند. این انتقال‌ دهنده‌ها مسئول انتقال سیگنال‌ های درد به مغز هستند. با تزریق بوتاکس، فعالیت این انتقال ‌دهنده‌ها مهارشده و پیام‌ های درد به مغز رسیدنی ندارند، که این منجر به کاهش دردهای میگرنی می‌ شود.

بعد از تزریق بوتاکس برای درمان میگرن چه کارهایی را نباید انجام داد

دستورالعمل مراقبت ‌های بعد از درمان میگرن بوتاکس مشابه مواردی است که برای تزریق زیبایی توصیه می شود. شما باید به مدت 24 تا 48 ساعت از فعالیت شدید و بودن گرمای بیش از حد خودداری کنید. همچنین نباید تا چهار ساعت پس از تزریق دراز بکشید. این می ‌تواند در برخی موارد چالش برانگیز باشد زیرا احتمال کمی وجود دارد که تزریق بوتاکس برای میگرن باعث تحریک سردرد شود. اگراین اتفاق افتاد، داروهای معمولی خود را مصرف کنید و در حالت نشسته استراحت کنید. باید از فشار دادن روی هر قسمت از سر که در آن تزریق انجام شده است خودداری کنید.

تزریق بوتاکس میگرنی-درمان سردرد-کلینیک لیزا تهران
تزریق بوتاکس میگرنی-درمان سردرد-کلینیک لیزا تهران

آیا تزریق بوتاکس برای درمان میگرن درد دارد

تزریق بوتاکس برای درد میگرن می‌ تواند ناراحت کننده باشد. ممکن است پزشک درمان شما را با استفاده از یک داروی بی‌ حس کننده در ناحیه تزریق آغاز کند. به طور معمول، تزریق بوتاکس مانند یک نیشگون گرفتن خفیف است که فقط یک لحظه طول می کشد و قابل تحمل است.

اثرات تزریق بوتاکس برای درد میگرن چقدر طول می‌ کشد

بیماران انتظار دارند تا حدود یک هفته تغییرات قابل توجهی را در ظاهر خود مشاهده کنند؛ در حالی که اثرات آن به تدریج در طی دو تا چهار هفته اتفاق می‌ افتد. بر اساس مطالعات، بیمارانی که به تزریق بوتاکس برای درد میگرن در فواصل زمانی توصیه شده (حدود هرچهار ماه) ادامه دادند، به طور فزاینده‌ ای احساس بهتری داشتند و سردرد کم تر را تجربه کردند.

تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان میگرن با تزریق بوتاکس

درمان میگرن تقریبا شامل 30 تزریق است که در اطراف سر و گردن است که هر 12 هفته یکبار انجام می‌ شود. برخی از افراد دو تا چهار هفته پس از اولین دور تزریق بوتاکس متوجه کاهش سردرد خود می‌ شوند. ممکن است پس از اولین جلسه بوتاکس کاهش سردرد را تجربه کنید، اما این احتمال نیز وجود دارد که نتایج شما تا نوبت دوم که سه ماه پس از اولین جلسه تعیین شده است، بهبود نیابد. نتیجه نگرفتن پس از ویزیت اولیه به این معنی نیست که بوتاکس برای شما کارساز نخواهد بود. دریافت حداقل دو دور تزریق قبل از ارزیابی نتیجه مفید است.

درمان میگرن با تزریق بوتاکس-کلینیک لیزا-غرب تهران
درمان میگرن با تزریق بوتاکس-کلینیک لیزا-غرب تهران

سوالات متداول در زمینه تزریق بوتاکس

  • آیا پس از تزریق بوتاکس برای میگرن همچنان به داروهای سردرد نیاز دارم؟

ممکن است گاهی اوقات نیاز به استفاده از دارو داشته باشید.

  • تزریق بوتاکس برای درمان میگرن موثر است؟

به نظر پزشکان، بوتاکس برای سردردهای میگرنی موثر است زیرا مواد شیمیایی به نام انتقال دهنده‌ های عصبی را که سیگنال های درد را از مغز شما حمل می‌ کنند، مسدود می‌ کند. بوتاکس مانند یک مانع و سد بر سر راه این مسیر عمل می‌ کند و مواد شیمیایی را قبل از رسیدن به انتهای عصب اطراف سر و گردن متوقف می‌ کند.

  • کاندید درمان سردرد با بوتاکس چه کسانی هستند؟

تجربه سردرد های مکرر برای کاندید شدن درمان سردرد بوتاکس کافی نیست. در صورت داشتن معیارهای زیر تزریق بوتاکس را توصیه می ‌شود:

  1. فردی که 15 روز یا بیشتر در ماه سردرد را تجربه کند.
  2. کسی که سردردش بیش از شش ماه است که ادامه دارد.
  3. کسی که سایر درمان‌ های سردرد، از جمله دارو های تجویزی را بدون بهبود قابل توجهی امتحان کرده‌ است.

بهترین تزریق بوتاکس سردرد در کلینیک لیزا تهران

در کلینیک زیبایی لیزا، شما عزیزان می توانید تمامی خدمات زیبایی از جمله لاغری، تزریق ژل، تزریق چربی، بوتاکس، میکرودرم، لیزر و هایفوتراپی و کربوکسی تراپی را دریافت نمایید. سال ها تجربه ی موفقیت آمیز کلینیک زیبایی لیزا این اطمینان را به شما می دهد که در صورت انتخاب این مجموعه برای تزریق بوتاکس سردرد، عوارض و خطراتی برای شما وجود نداشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۴۴۰۰۷۰۷۸ ۰۲۱  تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

سایر مقالات مرتبط با پوست، مو، لیزر و زیبایی در کلینیک لیزا تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پنج × 1 =

فهرست