تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیر بغل در کلینیک زیبایی

تزریق بوتاکس زیربغل،درمان تعریق،غرب تهران

تزریق بوتاکس زیربغل،درمان تعریق،غرب تهران : وقتی که حرف از تزریق بوتاکس می‌ شود اغلب افراد به فکر روش‌ های جوانسازی و از بین بردن چین و چروک‌ های صورت می‌ افتند. اما تزریق بوتاکس کاربرد های درمانی دیگری هم دارد. برای مثال تزریق بوتاکس برای درمان دردهای میگرنی و کاهش تعریق دست، پا و زیر بغل از کاربرد های دیگر تزریق بوتاکس است. بوتاکس در واقع نوعی سم به نام بوتولونیوم است. اما تزریق آن به شکل بوتاکس خطری برای بدن ندارد. در این مقاله می‌ خواهیم درباره تزریق بوتاکس زیربغل، درمان تعریق، غرب تهران توضیح دهیم آیا واقعا تزریق بوتاکس به زیر بغل باعث می‌ شود کمتر عرق کنیم؟ آیا تزریق بوتاکس برای کاهش تعریق بدن خطرناک است؟

تزریق بوتاکس زیربغل،درمان تعریق،غرب تهران
تزریق بوتاکس زیربغل،درمان تعریق،غرب تهران

آنچه در این مقاله می خوانید:

کاربرد تزریق بوتاکس زیربغل، درمان تعریق، غرب تهران

بطور طبیعی وقتی دمای بدن بالا می‌ رود این سیستم عصبی است که به غدد فرمان تعریق می‌ دهد. در حقیقت بدن با این کار خودش را خنک می‌ کند. اما در افرادی که دچار هایپر هیدروزیس هستند این فرآیند با تعریق بسیار بیشتری همراه است. اما تزریق بوتاکس اعصاب و غددی که وظیفه تعریق بدن را به عهده دارند مسدود می‌ کنند. ابتدا ممکن است احساس کنید پوستتان یخ زده یا بی حس شده است؛ اما بعد از مدتی و با تزریق میزان مناسبی از بوتاکس این حالت بر طرف می شود. پس از گذشت چند روز تاثیرات مثبت تزریق بوتاکس را مشاهده می‌ کنید.

آیا تزریق بوتاکس در تهران ، تعریق زیر بغل را کاهش می‌دهد

برای اینکه ببینیم آیا واقعا تزریق بوتاکس برای کاهش تعریق راه حل مناسبی است یا خیر بهتر است قبل از انجام هر کاری با یک پزشک متخصص مشاوره داشته باشیم. تزریق بوتاکس به زیر بغل برای کاهش تعریق بدن در ۸۰ تا ۹۰ درصد مواقع نتایج کاملا مثبت و مطلوبی داشته است. همچنین این تحقیقات نشان داده که تزریق بوتاکس به پیشانی علاوه بر اینکه از پیری پوست جلوگیری می‌کند تعریق در پیشانی را هم کاهش داده و در ۷۵% مواقع تا شش ماه ماندگاری دارد.

درمان تعریق با بوتاکس زیر بغل-کلینیک لیزا
درمان تعریق با بوتاکس زیر بغل-کلینیک لیزا

بوتاکس چگونه عرق زیر بغل را کاهش می دهد

برای اینکه بدانیم بوتاکس چگونه تعریق در زیر بغل را کم می‌ کند ابتدا باید بدانیم که تاثیر بوتاکس در بدن چگونه است. همانطور که گفتیم بوتاکس از نوعی سم به نام بوتولونیوم ساخته شده است. تزریق بوتاکس که همان بوتولونیوم است باعث فلج شدن یا بی حس شدن ماهیچه‌ها و اعصاب می‌ شود. برای مثال در جوانسازی پوست صورت، تزریق بوتاکس به خطوط میان ابرو از حرکت این عضلات جلوگیری می‌ کند.

برای استعلام قیمت تزریق بوتاکس ضد تعریق با شماره ۴۴۰۰۷۰۷۸ ۰۲۱ تماس بگیرید.

در نتیجه اثرات چین و چروک دیرتر نمایان می‌ شوند. تزریق بوتاکس برای کاهش عرق کردن هم همینطور عمل می ‌کند. برای مثال تزریق بوتاکس به زیر بغل یا کف دست عصب‌ ها و غدد بیش فعال را مسدود و فلج می‌ کند. وقتی هم که عصب ‌ها نتوانند فرمان تعریق را برسانند بدن عرق نمی‌ کند.

مراحل تزریق بوتاکس زیربغل در غرب تهران

تزریق بوتاکس به زیر بغل زمان زیادی لازم ندارد و طی یک جلسه مراجعه به پزشک انجام می‌ شود. ابتدا پزشک مناطقی که لازم است تزریق انجام شود را مشخص می‌ کند. همچنین ممکن است پزشک برای جلوگیری از درد از یخ یا بی حس کننده استفاده کند. سپس مواد بوتاکس را از تزریق سوزن‌ های ریز به زیر پوست تزریق می‌ کند. بسته به وسعت ناحیه تزریق ممکن است به چند بار تزریق بوتاکس نیاز داشته باشید.

هزینه تزریق بوتاکس زیربغل در صادقیه تهران چقدر است

هزینه تزریق با نوسانات قیمت مصرفی ممکن است تغییر کند. اما هزینه دستمزد پزشکان در کلینیک لیزا به صورت کاملا مناسب باتعرفه تعریف شده وزارت بهدات می‌ باشد. در نتیجه تغییرات قیمت فقط برای تغییر قیمت مواد بوتاکس است. در ادامه به عوامل مختلف تغییرات قیمت در تزریق بوتاکس اشاره می‌ کنیم.

درمان تعریق بیش از حد زیر بغل با بوتاکس-کلینیک زیبایی لیزا
درمان تعریق بیش از حد زیر بغل با بوتاکس-کلینیک زیبایی لیزا

برند بوتاکس

امروزه برای تهیه بوتاکس برندهای مختلفی هستند. اما میزان کیفیت و استاندارد هر کدام فرق می‌ کند و قیمت‌ های مختلفی دارند.

میزان بوتاکس مصرفی

اینکه چقدر بوتاکس باید مصرف شود بسته به نیاز شما و صلاح دید پزشک متغیر است و همین امر در بالا و پایین شدن قیمت بسیار تاثیرگذار است.

وسعت ناحیه تزریق

اگر وسعت بیشتری را بخواهید تزریق بوتاکس انجام دهید به بوتاکس بیشتری نیاز است و مزد پزشک هم بیشتر می‌ شود. در نتیجه هزینه نهایی تزریق بیشتر می‌ شود.

میزان دستمزد پزشک

همانطور که همیشه گفته اند هیچ گران و ارزانی بدون دلیل نیست. تزریق بوتاکس هم از آن کارهایی است که مهارت و تخصص پزشک در آن تاثیر زیادی دارد. در نتیجه بهتر است توسط فرد متخصص انجام شود.

برای دیدن خدمات ما در زمینه تزریق بوتاکس زیبایی وارد شوید.

تزریق بوتاکس آقایان-کلینیک لیزا-غرب تهران
تزریق بوتاکس آقایان-کلینیک لیزا-غرب تهران

سوالات متداول در زمینه تزریق بوتاکس برای صورت و بدن

  • مدت ماندگاری بوتاکس برای زیر بغل چقدر است؟

ماندگاری بوتاکس بسته به کیفیت آن متغیر است. اما بطور کلی ماندگاری آن بین چهار تا ۱۲ ماه است و در مواردی تا ۱۶ ماه هم ماندگاری دارد.

  • آیا بوتاکس زیربغل دارای تاییدیه FDA است؟

بله، بوتاکس مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالت متحده آمریکا (FDA) می ‌باشد.

  • نواحی شایع ‌تر تزریق بوتاکس غیر از زیربغل چه مناطقی هستند؟

خطوط افقی پیشانی، خطوط پنجه کلاغی و خطوط بین دو ابرو.

تزریق بوتاکس زیربغل و درمان تعریق در غرب تهران

جهت مشاوره رایگان با پزشکان مجرب و رزرو نوبت در بهترین کلینیک جوانسازی پوست و مو در تهران همین حالا با بهترین کلینیک زیبایی در تهران تماس بگیرید.️ تزریق بوتاکس برای کاهش تعریق زیر بغل زمانی نتایج خوبی دارد که توسط پزشک متخصص انجام شود. کلینیک لیزا یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات زیبایی پوست و مو در تهران است. کلینیک لیزا تمام مجوزهای لازم برای انجام انواع خدمات با کادر مجرب و پزشکان متخصص را دارد.

 

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

سایر مقالات مرتبط با پوست، مو، لیزر و زیبایی در کلینیک لیزا تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

4 × 5 =

فهرست