لیزر موهای زائد بدن و صورت در تهران

مرکز لیزر کندلا ۲۰۲۲ تهران

مرکز لیزر کندلا ۲۰۲۲ تهران : دستگاه لیزر کندلا ۲۰۲۲ جنتلمکس پروپلاس حاصل دهه‌ ها نوآوری توسط پیشگامان صنعت و فناوری زیبایی ‌شناسی مبتنی بر لیزر است. شاریدگی حجم نور بالاتر، اندازه نقاط بزرگ‌تر و مدت زمان پالس کوتاه‌تر، همگی به قدرت پلتفرم جدید جنتلمکس پرو پلاس اشاره دارند.

شرکت کندلا توانسته است قدرت زیاد، محافظت و خنک‌ کنندگی متمایز را برای درمان طیف گسترده‌ای از بیماری‌ های پوستی در این دستگاه ترکیب کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مرکز لیزر کندلا ۲۰۲۲ تهران تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

مرکز لیزر در غرب تهران-کلینیک لیزا
مرکز لیزر در غرب تهران-کلینیک لیزا

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهترین مرکز لیزر کندلا ۲۰۲۲ تهران

سیستم جنتلمکس پرو پلاس ۲۰۲۲ یک پلتفرم لیزری با طول موج دوگانه است. این دستگاه یک لیزر سریع و قدرتمند ۷۵۵ نانومتری الکساندرایت را با یک لیزر ۱۰۶۴ نانومتری ترکیب می‌ کند. بدین ترتیب، قابلیت‌ های درمانی متنوع، کارایی بالا، سرعت و سهولت استفاده را در یک دستگاه پیشرو گردآوری کرده است. عملکرد بالا، نتایج اثبات شده و رضایت بیماران از ویژگی‌ های این رهبر بازار لیزر به شمار می‌ روند.

مرکز لیزر کندلا ۲۰۲۲ تهران
مرکز لیزر کندلا ۲۰۲۲ تهران

دستگاه جنتلمکس پرو پلاس ۲۰۲۲ راهی برای حذف موهای زائد، ضایعات رنگ‌دانه‌ای و ضایعات عروقی کوچک است و سازگاری و قابلیت اطمینان بالایی دارد. همچنین این دستگاه پلتفرم بسیار کاربرپسند و کارآمدی چه برای درمانگر و چه برای بیمار محسوب می ‌شود. پزشکان باتجربه می‌ توانند تنظیمات و پارامتر های درمانی دستگاه را بر اساس تجربیات و ترجیحات شخصی خود تنظیم کنند. همچنین درمانگران جدید نیز می‌ توانند بیماران را به طور موثر و با پیروی از پارامتر های پیشنهادی خود دستگاه درمان کنند.

لیزر موهای زائد با جدیدترین دستگاه لیزر کندلا ۲۰۲۲

در گذشته، اغلب مشتریان لیزر موهای زائد ناامید می‌ شدند، زیرا پس از چندین درمان به نتایج مورد نظرخود دست پیدا نمی‌ کردند. چرا که نور پالسی شدید در دستگاه‌ های قدیمی، برای لیزر موهای زائد به اندازه کافی موثر نبود. اما اکثر بیماران با انواع پوست، از درمان با لیزر ۷۵۵ نانومتری جنتلمکس پرو بسیار راضی بوده‌اند. این واقعیت که کلینیک‌ها می‌ توانند هرنوع پوستی را با یک لیزر ۱۰۶۴ نانومتری درمان کنند، یک مزیت بسیار بزرگ‌ این دستگاه است. با استفاده از این دستگاه، بیماران دارای تیره‌ ترین نوع پوست و حتی پوست آسیب‌ دیده از نور خورشید نیز امکان استفاده از لیزر را دارند.

این افراد این گزینه را خواهند داشت که از یک لیزر ۱۰۶۴ نانومتری با ایمنی بالا استفاده کنند. در واقع هر چه طول موج نور طولانی‌تر باشد، احتمال کمتری دارد که کار لیزر توسط رنگ ‌دانه‌ های پوست مختل شود. بنابراین لیزر می‌ تواند به اندازه کافی در پوست نفوذ و انرژی خود را روی فولیکول مو متمرکز کند.

درمان سریع، دقیق، موثر با جدیدترین دستگاه لیزر کندلا ۲۰۲۲ در تهران

همانطور که در بالا گفته شد، جنتلمکس پرو پلاس برای هدف قرار دادن انواع مختلف ضایعات پوستی و موهای زائد از دو نوع لیزر مختلف استفاده می‌ کند. همچنین این دستگاه می‌ تواند از طیف وسیعی از اندازه‌ های نقطه‌ ای هم بهره ببرد. این لیزر می‌ تواند روی یک دایره کوچک به قطر حدود یک شانزدهم اینچ یا یک دایره بزرگ به قطر یک اینچ تمرکز کند. دایره کوچک امکان هدف قرار دادن مناطق خاص درمانی را به صورت دقیق ارائه خواهد کرد. دایره بزرگ امکان درمان مناطق بزرگ‌تر را در زمانی سریع‌تر فراهم می‌آورد.

مرکز لیزر کندلا-غرب تهران-لیزا
مرکز لیزر کندلا-غرب تهران-لیزا

با این حال، دایره بزرگ‌ تر می‌ تواند انرژی لیزر بیشتری را به یک منطقه برساند. این امر به درمان موثرتر و همچنین سریع ‌تر ناحیه مورد نظر کمک خواهد کرد. دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس این توانایی را به پزشک می‌ دهد تا انرژی لیزر را با دقت بیشتری کنترل کند و ناراحتی و عوارض جانبی را به حداقل برساند.

درمان سرد و راحت با جنتلمکس پرو پلاس در لیزا

یکی از مشکلات احتمالی هر نوع لیزر درمانی این است که می‌ تواند پوست شما را داغ کند. انرژی لیزر توسط کروموفور یا همان بافت رنگی مورد درمان یا فولیکول مو، به گرما تبدیل می‌ شود. سپس این گرما می‌ تواند به پوست مجاور سرایت کند و باعث سوختگی آن شود. بنابراین وقتی پوست شروع به گرم شدن کرد، درمان باید تا زمان خنک شدن پوست، متوقف شود.

جدید ترین دستگاه لیزر کندلا ۲۰۲۲ با استفاده از دستگاه خنک‌ کننده دینامیک خود از این مشکل جلوگیری می‌ کند. این دستگاه می ‌تواند پوست شما را در اطراف پالس‌ های لیزر، خنک کند. خنک‌ کننده کنترل‌ شونده توسط کامپیوتر برای مقابله مستقیم با گرمای ارسال‌شده توسط لیزر، طراحی شده است.

لیزر-الکس-کندلا2022-تهران-کلینیک لیزا
لیزر-الکس-کندلا2022-تهران-کلینیک لیزا

با افزایش انرژی لیزر، انرژی خنک‌ کننده نیز افزایش خواهد یافت. این امر از تجمع گرما در پوست به طور کلی جلوگیری می‌ کند، بنابراین پزشک مجبور نیست سرعت درمان را کاهش دهد. در عوض، می‌ تواند بیشتر روی لیزر درمانی تمرکز داشته باشد و درمان شما را سریع ‌تر و با کیفیت بیشتری تکمیل کند.

سوالات متداول در زمینه لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا

  • تاثیر لیزر بر موهای زائد چگونه است؟

اشعه لیزر به عمق پوست نفوذ کرده و فولیکول موی شما را هدف می‌ گیرد و آن را از بین می‌ برد. این فولیکول برای رشد مجدد به زمان بیشتری نیاز دارد. به همین علت لیزر موهای زائد موثرترین روش برای رفع موهای زائد شما به نسبت بقیه روش ‌ها می‌ باشد.

  • لیزر برای چه کسانی مناسب است؟

تاثیر این روش روی کسانی که موی تیره و پوست روشن داشتند بیشتر است. ولی امروزه با تکنولوژی ‌های جدید به کار گرفته شده در دستگاه ‌ها برای هر تناژ رنگ پوست و مو این امکان فراهم شده است که از لیزر موهای زائد بهره ببرند.

  • آیا لیزر برای مردان هم انجام می شود؟

بله، در کلینیک لیزا لیزر برای آقایان نیز انجام می‌ شود که کم اثرتر از لیزر خانم ‌ها است؛ زیرا هورمون های مردانه سبب مقاومت موها در برابر لیزر می‌ شوند. به همین علت آقایانی که تمایل به لیزر دارند باید جلسات یادآور سالیانه انجام دهند. آقایان از لیزر برای ریش؛ پشت گردن، لیزر موهای زائد گوش و زیر بغل یا سینه می‌ توانند استفاده کنند.

لیزا، بهترین مرکز لیزر کندلا ۲۰۲۲ در تهران

پوست بدن شما با جدید ترین دستگاه لیزر کندلا ۲۰۲۲ گرمای زیاد را تجربه نخواهد کرد. همچنین احساس سوزش نخواهید داشت و پوست شما در طول درمان در کلینیک لیزا کاملا خنک خواهد ماند. با داشتن پوست خنک، در طول لیزر درمانی راحت‌تر هستید وعوارض کم تری نظیر قرمزی، سوختگی و موارد دیگر را شاهد خواهید بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۴۴۰۰۷۰۷۸ ۰۲۱  تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

سایر مقالات مرتبط با پوست، مو، لیزر و زیبایی در کلینیک لیزا تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست